YENİ PEUGEOT 308’DE 3 BOYUTLU BASKI TEKNOLOJİSİ

YENİ PEUGEOT 308’DE 3-BOYUTLU BASKI TEKNOLOJİSİ

3D BASKI MAKİNESİ İLE YENİLİKÇİ AKSESUARLAR 308’İ SÜSLÜYOR!

 

PEUGEOT, yeni marka kimliğini taşıyan ‘aslan’ logosu ile ilk kez tüketicisi ile buluşan, kusursuz tasarımı ile şimdiden ilgiyi üzerine toplayan 308 modelinde 3-Boyutlu baskı teknolojisiyle özel aksesuarlar sunuyor. 3-Boyutlu baskı ve yeni esnek polimer sayesinde Fransız üretici, otomobil aksesuarlarını yeniden tasarlıyor. PEUGEOT LIFESTYLE mağazasında bulunan güneş gözlüğü tutucusu, kutu tutucu ve telefon/kart tutucu gibi birçok aksesuar yeni PEUGEOT 308 için özel olarak yaratıldı. Otomobil aksesuarlarında ilk kez PEUGEOT tarafından kullanılan 3-Boyutlu baskı teknolojisi ile otomotiv endüstrisinde yepyeni kapılar açılıyor.

 

Dünyanın önde gelen otomotiv markalarından PEUGEOT’nun tasarım, ürün, araştırma ve geliştirme ekipleri ile HP Inc., Mäder ve ERPRO ile ortak çalışması sonucu otomobil aksesuarları konusunda bambaşka bir noktaya gelindi. Sektörde bir ilk olarak tasarlanan 3-Boyutlu baskı teknolojisi ile yaratılmış araç içi aksesuarlar PEUGEOT’un gözde modeli 308’de yer alacak. Aksesuarlar, yeni HP Multi Jet Fusion (MJF) 3D baskı teknolojisi kullanılarak 3-Boyutlu olarak yazdırıldı. 308 ve yeni PEUGEOT i-Cockpit’in sunduğu rahatlığı tamamlayan; dokunma hissi uyandıran, hafif, sağlam ve kullanımı kolay yenilikçi ürünler sunmak amacıyla tasarlanan bu aksesuarlar sektörün dinamiklerini değiştirmeye hazırlanıyor.

 

Esnek ve çevre dostu, geleceğin teknolojisi

Dördüncü sanayi devriminin temel direklerinden bir tanesi olan 3-Boyutlu baskı teknolojisini otomobil aksesuarlarına sokan PEUGEOT bu sayede çevreci bir atılım yapıyor. Kaynakları koruyan ve israfı önleyen bu proje, sürdürülebilir üretim süreçleri arayışında önemli bir rol oynuyor. Kullanımı giderek daha yaygın hale gelen 3-Boyutlu baskı teknolojisi birçok endüstrinin üretim sisteminde devrim yaratırken, eklemeli imalat, enjeksiyon kalıplama gibi üretim tekniklerine bir alternatif haline geliyor. Bu yeni teknoloji ile giderek talepleri yükselen ve öngörülemeyen pazarın ihtiyaçlarına uyum sağlayarak esneklik artırılabiliyor. Her türlü özel obje ve aksesuar, pahalı kalıplara ve imalat aletlerine ihtiyaç olmadan üretilebiliyor.

Endüstriyel inovasyona geçiş

Otomobil aksesuarlarında ilk kez kullanılan bu teknolojiye geçişte, tasarımcıların amacı, modern malzemeler kullanarak ve yenilikler yaparak aksesuarları daha görünür ve çekici hale getirmekti. Aksesuar ürün gamı, müşterilerin otomobillerdeki depolama alanını nasıl kullandıklarına ilişkin ayrıntılı bir analizden sonra hazırlandı. Geleneksel malzemeler beklentileri karşılamadığından, PEUGEOT Design “Renk ve Malzeme” ekibi, daha yenilikçi bir görünüme sahip bir malzeme geliştirmek için proje ortaklarıyla birlikte çalıştı. Çözüm ise 3-Boyutlu baskı oldu.

Start typing and press Enter to search